26 Ekim 2010 Salı

Uslu Olucak Herhalde

Nerdeyse 9 haftalık oldu miniğim ama hamilelikle ilgili çok şükür bir sıkıntım yok.Bebişim annesini üzmemeye çalışıyor, yerim ben onu, hep böyle olur umarım,tabi nazarım değmezse :-)Aslında o yüzden pek bunları yazmak istemiyorum ama bir taraftan da ileride okuduğumda nasıl bir hamilelik geçirdiğime dair anılar olsun istiyorum. Midemin bulanması azaldı zaten fazla yoktu ama olan da gitti sayılır.Sadece akşamları canım hafif şeyler yemek bazen de hiçbirşey yemek istemiyor. Bu aralar salatalara aş eriyorum,ne güzel değil mi,hem sağlıklı da.Onun dışında yoğurt,peynir ve çorba favorilerim,tatlı olarak da işyerinde midem kazınınca birkaç bisküvi yiyorum aslında onu azaltmam gerek ama o kadar da olur değil mi :-p Arasıra aynı pozisyonda oturunca belim ağrıyor ama o da normal geliyor olur o kadar. Çok hafiften göbeğim çıktı,kilomda bir değişiklik yok ama göbeğim ayva göbeği biraz aştı gibi. Duygusal olarak da öyle herkesin dediği ağlamalar,sinirler falan ben de yok. Gayet normal ve mutluyum,çocuğum ne olacak iyi bir anne olacakmıyım gibi endişeler oluyormuş duyduğuma göre ama ben de onlar da yok çünkü zaten kendime inanıyorum iyi bir anne olacağıma dair,o yüzden problem yapmıyorum.Biraz rahatım sanırım, ama bazıları abartıyor gibi geliyor bana. Yok şunu yapma, bunu yeme, kapris yap, ağla, aman bişey olmasın. Geçenlerde biri nar suyu hamilelere zararlıymış dedi yok artık dedim meyve bir hamileye ne yapabilir ki üstelik çok da yararlı olan meyve.Doktorum çiğ et ve şarküteri ürünleri dışında bana hiçbir yasak koymadı onlar da zaten olması gereken yasaklar.Sonuçta hasta değiliz ki,yaşam eskisi gibi devam ediyor sadece biraz dikkat etmek gerek,zaten kafaya çok takarsan sürekli huzursuz bir şekilde gezersin hem bebeğini de strese sokarsın ne gerek var böyle şeylere.İnsan hep anlatılanlardan öyle olucak zannediyor,ancak başına gelince anlıyor.Bir yerde duymuş ya da okumuştum her hamilelik ve her bebek yeni bir kitap gibidir diye bence çok doğru.
Bu arada bebişime çok tatlı ciciler aldım ama onları bir dahaki yazıda sizinle paylaşıcam.Kitap alamadım,o yüzden hala tavsiyelerinizi bekliyorum,benden bugünlük bu kadar,dinlenmem gerek,yoğun bir iş günüydü...

1 yorum:

Mutluanne dedi ki...

sorunsuz devam eder inşallah sonuna kadar.Sizin adınıza sevindim
sevgiler

Yorum Gönder