23 Ocak 2011 Pazar

22 Haftalık Hamile

İlk defa bu kadar uzun bir ara verdim biliyorum. Ama geçen bir ay benim için oldukça yoğundu bir kere tez önerisi ile uğraştım. Hatta doktordan 1 hafta rapor alıp, bankaya gitmedim sırf tez önerisini yetiştirebilmek için. O 1 haftada her gün uykusuz kaldım ve okula gittim, hoca beğenmedi yazdıklarımı sürekli değiştirmemi istedi. Artık bana afakanlar basmıştı ki en sonunda beğendirebildim de Enstitü'ye gitti tez önerim. Darısı tezimin de başına :-) Bankada zaten işler yoğundu, izinden dönüşte biriken işler de beni bekliyordu, Allahtan yeni bir asistan geldi de şimdi işleri onunla paylaşabiliyorum. Neyse gelelim benim minik kuşuma, karnım çıkmadı çıkmadı sonra bir anda kocaman oldu. Demek ki 5. aydan sonra karın hızlı bir atağa geçiyormuş. Hiç kilo almamıştım ama son 2-3 haftada sanırım bir 3 kilo aldım gerçi tartılmadım ama öyle hissediyorum. Doktor kontrolü 2 Şubat'ta o zaman ortaya çıkar kilo durumum. Bebeğim de büyüyor hızla, artık tekmelerini hissediyorum hatta bazen öyle bir atıyor ki yerimden sıçrıyorum alışamadım daha. Ama dışarıdan tekmeleri belli olmuyor, babası da daha anlayamıyor. Sanırım 2 hafta sonra artık dışarıdan da anlaşılır.
Artık kendi kıyafetlerimle idare edememeye başlayınca mecbur hamile kıyafeti satan mağazaları araştırmaya başladım. Ankara'nın en büyük 3 alışveriş merkezine gittim, üçünde de yoktu inanırmısınız. Bir tanesinde Gebe mağazası vardı ama orda da bir pantolon 120.-TL olunca, ben de 3-4 ay giyeceğim pantolona o kadar vermek istemeyince oradan vazgeçtik haliyle. Sonra mecburen Kızılay'da benim burun kıvırdığım ve bakmak istemediğim bir mağazaya girdik. Üst katı sırf hamile reyonuydu, önce pantolonları beğenmedim çünkü paçaları bol tuhaf kesimli şeylerdi, ben dar paça istiyordum hem daha zayıf hem de daha modern gösterdiği için neyse ki o modelden bulabildim. 1 tane kot 1 tane de işte giymek için kumaş pantolon aldım, artık ikisi beni 4 ay idare eder diye düşünüyorum. Zaten elbise bulmakta zorlanmıyorum çünkü normal mağazalarda da bu sene bol kesim elbiselere rastlıyorum. Onlar da arada kurtarıcım olur. Evde olsam ne bulsam giyerim ama iş yerinde öyle olmuyor işte.
Bel ağrısı dışında bir şikayetim yok, o da çok ayakta kalınca ızdırap veriyor. Hamile yogası için haftaya Güven Hastane'sine gitmeyi düşünüyorum. İnternet sitesinde gördüm ama devam edip etmediğini bilmiyorum. Hem orada doğum yapmayı düşündüğüm için doğum odaları, yeni doğan ünitesi nasıl diye de bakarım. Etrafımdakiler memnun kaldıklarını söylediler ben de hem evime yakın hem de iyi bir hastane diye orayı düşünüyorum ama tabi sonradan değişebilir de şimdiden büyük konuşmayayım.
Bebiş için hazırlıklara da son gaz devam ediyorum. Weewell'in buharlı sterilizatörünü, mama kabı ve biberon ısıtıcısını, telsiz  ve dijital alın termometresi ile banyo ve oda termometresini aldım. Hepsi bana baya bir uygun fiyata geldi, limango diye bir alışveriş sitesi var oradan aldım, almayı düşünenler varsa bakabilirler kampanya hala devam ediyor. Zaten bebeğimin giysileri de dahil çoğu şeyi hem zamanım olmadığından hem de daha hesaplı olduğu için internetteki bazı alışveriş sitelerinden yapıyorum. Şimdiye kadar çok güzel şeyler aldım, zaten alışveriş merkezlerine gittiğimde oradaki fiyatlarla kıyaslıyorum da baya karlı çıkmışım :-)) Gerçi daha alacak çoook şey var, elimde bir liste var aldıkça işaretliyorum, evi çok doldurmak niyetinde değilim, zaten küçük evimiz bir de fazla eşya olunca üzerime üzerime geliyor, gerekli olanları alıyorum, özellikle giysi fazla almadım çünkü hediye de gelecek gerçi mothercare ve chicco dan bol bol kısa ve uzun kollu body ve tulum aldım ama onlar günlük giymeye, öyle cicili bicili kıyafeti fazla yok onlar da hediye gelir diye düşünüyorum.
Bol bol dergi ve kitap okuyorum, özellikle yatmadan bebek dergilerini okumak çok hoş oluyor, çoğu bildiğim şeyler ama yine de insan merak edip bakıyor. Arada minik kuşa şarkı dinlettiriyorum, ben de söylüyorum ama evde kimse yokken çünkü sesim hiç de güzel değil ama ona güzel geldiğini ümit ediyorum :-)) Bana tekmeyle karşılık veriyor acaba anne yeter sus mu diyor,yoksa devam et eğleniyorum mu :-)) Gerçekten de yüksek sese tepki veriyor, bu haftalarda ince sesleri duyup tepki verebilirmiş,kalın sesleri duyamazmış o yüzden babalar da içgüdüsel olarak seslerini inceltip bebekleriyle konuşurlarmış.
Evet efendim bebeğimle benden haberler böyle, bir dahaki yazıya karnımın yeni halini gösteren bir fotoğrafı bloğuma koymak dileğiyle huzurlarınızdan ayrılıyorum, esen kalın :-))

0 yorum:

Yorum Gönder